2013. október 26., szombat

Chapter 4 - Konw it?

Hi!
Itt a negyedik rész is kibővítve!!
Kellemes olvasást!
UI: A nyottaott betűkre kattintva megnézhettek a ruhát!


A pénteki nap reggel négy órakor kezdődött. Ahogy az ébresztő óra megszólalt, ugrottam ki az ágyból, és mentem zuhanyozni. Katherine esti, utolsó utasításai szerint nem festettem ki magam, azt majd megcsinálja a sminkes. Hogy a kedvébe járjak, felvettem egy kék ruhát, mely a térdemig ér, van rajta egy kis öv, és attól felfele mintás; egy fekete lapos szandált, és egy fekete blézert, a reggeli hideg ellen. És a RUHÁM tökéletes volt.


Miközben a szerepemet gyakoroltam, a nyakláncomat csatoltam be. A reggeli omlett volt, és miután megettem, felkaptam a táskát, és intetem Paulnak, hogy mehetünk. Miközben a lifthez sétáltunk, írtam egy üzenetet Kath-nek, hogy elindultam, kezdődik a nap.
- Miss Moning! Ma kénytelen lesz beszélni az újságírókkal. Teli van velük a hall. Csak válaszoljon pár kérdésre, aztán mehetünk – bólintottam. A lift felért, lenyomtuk a földszint gombot, és az elindult le a tömeg felé. Paulnak igaza volt, hiába volt öt óra, már a fotósok fele az utcán állt. Ahogy kiléptünk a liftből, üdvrivalgás tört ki. Egyszerre fordult felénk az összes szem, és jöttek pár lépést közelebb.
- Nyugalom, emberek! A hölgy ad néhány választ, de azután mennünk kell! – állt elém Paul, hogy hátrébb nyomja a tömeget.
- Miss Moning! Várta már a mai első forgatását Los Angelesben? – kérdezte az egyik. Emlékeztettem magam Kath esti eligazításáról: A médiának nem mindenről kell a pontos igazságot tudnia, de mondj igazat, és került a kínos kérdéseket, na és persze tereld a szót.
- Igen, nagyon vártam ezt a napot. Los Angeles egyszerűen fantasztikus, szóval várom már a munkát – feleltem.
- Katherine! Ön tegnap Nick Jones-sal egy autóval távozott. Önök közt több van, mint szimpla munkakapcsolat? – Nick és Kath megegyeztek, hogy titokban járnak, ezért hazudnom kell.
- Nick nagyon kedves, régi barátom. Nem járok vele együtt, szigorúan csak barátok vagyunk! – egy áll mosolyt erőltettem az arcomra.
-  Uraim ennyi volt, a hölgynek mennie kell! - mondta Paul.
- Csak még egy utolsó kérdés! Ez a szigorúan barátság meg fog változni a filmbéli csókjaik után? -  Hogy mi van?
- Ami a filmbe történik, az a filmbe is marad! – majd elindultunk ki a limuzinhoz. Meg könnyebbülten ültem be a limuzin hosszú ülésére.

A munka kemény volt és mást sem hallottam, mint: "Katherine ne könnyezd le a szemfestéket!" "Csapó indul! Leáll! Katherine, mit csinálsz?" "Valaki hozzon Katherine-nek egy kávét, mert mindjárt elalszik!" "Katherine agymosáson mentél keresztül? Mit csinálsz?"
Délután négyre teljesen elfáradtam, de még be kellett tanulnom 12 oldalnyi szöveget. Holnap ismét kora reggel próba, közben megbeszélés Monicával, majd forgatás este hatig, utána még táncóra.
Kath este megcsörgetett, hogy minden rendbe ment e, mire a válaszom az volt, hogy leszakad a lábam és, hogy megsüketültem. Elmesélte, hogy Billy nem vett észre semmit, és az iskolában sem történt semmi különös. Megkérdeztem tőle, hogy minek a tánc óra, ő azt mondta, hogy már elkell kezdenem megtanulni a Come & Get it szám színpadi és videó klipes táncát, mert a jövő hét szerdán újra fel kell vennünk a dalt, majd csütörtökön vesszük fel a videó majdnem összes részét, utána dolgozok az új albumon.
Mindent beleírtam a naptárba, majd mentem szöveget tanulni. 


Éjjel egykor még nem aludtam. Csak ültem az ágyon, és gondolkoztam. Vajon mit csinál most Billy?  Péntek van, tehát Kathnél alszik. Fájt bevallanom, de féltékeny voltam. Mi van akkor, ha jobban szeretni őt mint engem? Kikeltem az ágyból, és a gardróbba mentem. Katherine azt mondta, hogy hátul vannak még ruhás dobozok, ezért lassan kibontottam a dobozt, majd melléültem, és elkezdtem nézegetni a ruhákat. Voltak mini alkalmi ruhák, színes farmerek, mély kivágású felsők. Pár ruhát előhagytam a dobozból, felakasztottam őket egy vállfára, azokat, meg a ruha tartókra. Kiválasztottam a holnapi RUHÁM.


Majd ittam egy korty vizet, és elindultam aludni, megint.
Reggel hagytam magam fél ötig aludni, aztán átballagtam a gardróbba, és az este összeválogatott ruhákat magamra kaptam. Hajam tetejét összefogtam, majd lekaptam egy croissant a tányérról, és felkaptam a táskám, meg a forgatókönyvet, és mondtam Paulnak, hogy ugorjunk már be egy kávézóba, mert mindjárt elalszok. Hozott nekem egy kávét, és elindultunk Jen felé, aki ragaszkodott hozzá, hogy mindig a nyomomban legyen.
-          Nagyon csinos vagy! – mondtam neki. Egy gyönyörű szép SZETTET VETT FEL.

-          Én meg imádom a nacidat! Tudod ezt soha nem láttam még Kath-en, de nagyon jól áll.
A próba után, mikor épp a sminkemet csinálták, vagyis próbálták; Monica eldarált mindent amit tudnom kellett, majd engedte, hogy menjek forgatni.
Rex a nap végén, azt mondta, h nagyon megvan velünk elégedve, aludjon mindenki sokat (főleg én) na meg azt, hogy holnapra 20 oldal menjen, majd bementem a fiúk öltözőjébe, a forgatókönyvemért, amit elcsentek.
Mikor épp kerestem, csörgött a mobilom. A hasonmásom volt, hogy nyissam ki a hátam mögött lévő szekrényt. Mikor kinyitottam azt, sikítottam, míg be nem fogta a számat.
-          Katherine! Te mégis mi a fenét keresel itt? Nem kellene iskolában lenned? - förmedtem rá. NA nekem is egy szupersztárra kellett rábíznom az életemet!
-          Én is örülök neked, csinos vagy! Ma csak öt órám van, és megbeszéltem Nick-el, hogy találkozunk és beszélünk– ekkor berontott Jack, Matt és Nick. Hallottam, hogy a nyomukban a rendező is jön. A fiúk csak nézek Kath-et és engem, majd mielőtt Rex bejöhetett volna, bezárták Kathet a szekrénybe.
-          Mi volt ez a visítozás? – érdeklődött. Nick a srácokra nézett, hogy le ne buktassanak.
-          Izé, csak megláttam egy egeret! – improvizáltam.
-          Egerek? Nagyszerű! Jön még valami? Hívom az irtókat, holnap úgyis az egyetemen forgatunk.
Kiment a szobából, és bezártuk az ajtót, majd kiengedtük a lányt a szekrényből.A fiúk csak értetlenül néztek ránk...tehát úgy, ahogy mindenki mikor meglátott minket. A kettő srác, meg csak kapkodták a fejüket, nem tudták, hogy mi történik.
-          Csak én nem értek semmit? – dobta le magát a székre Jack.
-          Srácok ő itt Katherine! Ő pedig Selena! Röviden annyi, hogy életet cseréltek, mi meg nem áruljuk be őket!
-          Tehát akkor te szabad vagy? – jött felém kacsingatva Matt.
-          Nyugodj le, Mattie. Selena szíve foglalt.
-          Ezt nem hiszem el! Minden jó csaj foglalt?
-          Mi van Jane-nel, vagy Jenniferrel? – tudakoltam.Csak dünnyögött egyet, amjd nyomkodni kezdte a kezében lévő készüléket.


A tánc óra egész jó volt, bár holnapra tuti görcsbe lesz minden tagom. Nagyon élveztem a koreográfiát, és rájöttem, hogy szeretek táncolni.
Már alig vártam a videó klipet, meg a koncerteket. Különös izgalommal töltött el, hogy valami szokatlan dolgot is csinálok.
Este a zenekarral skype megbeszélést folytattunk, az új albumról.
-          Kath kellene még pár szám, mert hárommal nem megyünk semmire. - a zenekar egy kanapén ült, és két embernél gitár volt, és épp, hogy csak figyelt a bszélgetésre. Én vártam, hogy megszáradjon a körmöm a kezemen, amin a maniküürös gyönyörűre csinált.
-          Oké, hát..izé, nekem van néhány számom, amit én írtam, esetleg megnézhetnétek. Nem a legjobbak, de talán kilehetne belőlük valamit hozni! - dobtam fel az öltetet.
-     Wow, Katherine! Ezt az oldaladat még nem is láttuk! - jöttek közelebb a kamerához a fiúk.
-     Hát...izé....az élet csupa meglepetés! - mondtam.
-         Áttudod csatolni e-mailban? - bólinottam, majd a beszkennelt lapokat egyesével átküldtem nekik.
-          Jó, figyu skacok, nekem lépnem kell.- mondtam. Az oka pedig: fáradt vagyok!
-          Okés! Szia! - mielőtt kikapcsolhattam volna a beszélgetést, az egyik gitáros srác mondta, hogy várjak egy pillanatot.
-     Átadod üdvözletünket? - kérdezték? 
-     Mégis kinek? - Húztam össze a szemöldököm.
-     Katherine-nak! - majd kinomtak. Én csak ültem megsemmisülve a laptop előtt.


Ez a titok egyre több mindenki számára kiderül. Valamit tenni kell, hogy Jane, a rendező, filmes emberek és Billy soha ne tudjon róla!

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jól sejtettem, hogy eleinte nehezen fog megbirkózni a híresség világával.
    Arra a csókjelenetre nagyon kíváncsi vagyok! A végén nem csak Sel, de én is meglepődtem. Siess a kövivel, mert kíváncsian várom a folytatást! :)
    Puszii: Dóra

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem nagyon klassz lett a rész, alig várom a következőt! ÁÁÁ! :D
    Pusszancs: Réka

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz a blogod!! ;) *-* Nagyon gyorsan folytiiitttt!!! ♥♡♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TEljesen megleptél a komiddal, de jó értelemben!
      Nagyon köszönöm a dícséretet! Megpróbálom hamar hozni a kövit, csak hát jön az év vége és a hajtás!
      DE SIETEK!
      Mégegyszer köszönöm a szép szavakat! SZia! <3

      Törlés